1 Beuty 3a



Jag har nog missat ett antal av dessa men, men... Den senaste hade i alla fall temat 3 skönhetsprylar på önskelistan och det lät kul så jag hakar genast på!

1. En vågtång!!! Lånade ju Emmas förra helgen och jag var så nöjd så jag ville knappt tvätta ur det. En sån har hängt med på önskelistan ett tag nu...

2. Den där fina Glitzy-paletten från Isadora som jag visade tidigare. Går fortfarande och tänker på den då och då. De skuggorna var så vackra på huden!

3. Skulle verkligen behöva en ögonprimer så om man ska önska sig en kan man väl dra till och önska sig "Rolls Roysen" från Urban Decay? ;) Har ju bara hört fantastisk kritik om den så den vore spännande att prova!

 


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, den var rolig :)



Ja, precis :) Vi ska iaf fira jul här hemma nästa år :)



Ja, det hade varit jätteroligt, men vet inte om jag har nån lust att ta bussen in till stan imorgon. Har inte så mkt pengar heller :/

2010-12-20 @ 13:17:28
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0