1 Beuty 3a



Ny grej här på bloggen! Jag hakar på LipGlossBitch's roliga idé om att lista tre beutyprylar ur en viss grupp. Dessa inlägg kommer dyka upp lite då och då och först ut är...

3 produkter på hyllan i min dusch

Syoss
schampoo för torrt och skadat hår. Har använt det i flera månader och detta påminner mig om att rescensera det nu i veckan!

Dove Visible Care duschcréme. Den bästa duschcrémen jag vet, den luktar fräscht och gott och fixar torr hy minst lika bra som en fet body lotion. Duschcréme är nåt jag inte lägger mycket pengar på och passar på att köpa på tex Dollar Store eller ÖoB så denna som kostar ca 30 kr använder jag bara när jag är torr. ;) Haha. 

Oriflame Discover Colombia body scrub. Luktar som att sitta på ett café där alla dricker kaffe och äter chokladmuffins. Den kan nog göra många tjejer knäsvaga, inklusive mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst ser mina ögon större ut där? Synd att jag inte minns riktigt hur jag gjorde för att det skulle bli så :P



Kul inläggsidé förresten!

2010-11-15 @ 16:18:58
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: torun

sv: ja, jag gillade den mycket :)

haha jag kan förstå det ^^ skulle nog också ha blivit rätt förvånad x)

2010-11-15 @ 20:21:15
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja det ser jag fram emot att läsa :)

2010-11-15 @ 21:08:01
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0