Jag

Det var ju längesen nu som jag lade upp en ful bild på mig och skrev att jag skulle fixa håret, ni vet, få bort det gröna. Och det var längesen jag gjorde det också! Men här kommer ett par bilder i alla fall på hur håret ser ut nu, flera veckor efter att jag slängde i toningsschampo med milt blekande effekt. Jag tycker jag lyckades bra med att få ur det gröna, som var så envist, men istället blev det ju väldigt ännu mer slitet, vilket jag förstås också hade väntat mig. Det är egentligen dags för klippning för längesen men jag drar mig för att ta av det lilla jag har. Tänkte spara ut håret igen så dörför har det nu en jobbig mellanlängd och lägger sig gärna i konstiga krokar kring axlarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0