Slightly blue-ish

Ikväll har vi varit på 5-års kalas. :) Tänka sig att jag tog mig tid till att slänga på lite ögonskugga igen. Slarvigt och snabbt gjort men lite roligare än inget alls i alla fall. Jag gjorde på samma sätt som den jag visade sist, men idag använde jag den matta blå mineralskuggan Midnight från TiKei istället. Ovanpå den skimrigt rosa basen blev den lite lila. Kul att exprimentera lite. Vem vet, kanske jag får tillbaka lusten till att göra nåt skojigare nån dag också. :)
 
Jag har använt ögonbrynspennan från Dermosil också. Ögonbrynen i sig själva skulle kanske behöva lite trimmning men pennan gör vad den ska och färgen var inte alls pjåkig. Skönt att kunna få till yttre delen av ögonbrynet. Skarpt men inte onaturligt. Nu fyllde jag bara i brynen lite lätt idag men det går så klart att bygga på för intensivare färg om man vill det.
 
Jobbiga blixtbilder, inte lätt att hinna med dagsljuset these days.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0