Dermosil Eyebrow Pencil Fair

Jag har inte använt penna till ögonbrynen på flera år men nu tänkte jag ge det ett försök igen. Kan åtminstone behövas till den yttre halvan av ögonbrynet där det behövs mer precision och bättre hållbarhet. (Jag har ju så ljusa ögonbryn så om färgen sviker efter halva dagen ser jag ut att vara utan bryn nästan. Gillar lite markering.) Så Dermosil Eyebrow Pencil i nyansen fair fick också komma hem till mig. Jag har inte hunnit prova den så mycket ännu men av swatchen att bedömma känns den, förvisso neutral, men ändå något varmare i tonen än jag hade önskat. Jag vill ha brynen kalltonade och askiga. En liten petitess dock, den duger säkert fint. Den är vattenfast och det märkte jag då jag glömde tvätta handen och sedan blev förvånad över att det aldrig suddades ut på egen hand. Så den borde sitta ordentligt även på ögonbrynen. Praktiskt med borsten i andra änden så man kan tona ut "pennstrecken" lite. Bilder med pennan "in action" kommer nog så småningom.
 
Pris: 59 kr/1.14 g.
 
Bild 2 är tagen i lite varmare ljus än de övriga. Bild 1 med blixt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har lite frågor om gymnasiet som jag undrar över och skulle vara jätte roligt om du tittade in och svarade på några utav dom. Har gjort två frågor på varje del, en för dom som gått gymnasiet och en för dom som ska :) Kram!

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2012/november/gymnasie-val.html#comment

2012-11-20 @ 19:43:47
URL: http://tomson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0