Dags för julstämning

Nä vet ni vad, nu tänder jag lite ljus och sen tänker jag faktiskt börja på att sätta upp lite julgardiner och plocka bort lite "ojulig" inredning. Inne i vardagsrummet brukar vi faktiskt byta ut gardinerna i början på november då de inte har något direkt jultryck eller så, utan bara är vinröda. Men i år har det tagit emot lite extra att byta ut de beiga och spetsen, jag har trivts med ljuset och den luftiga känslan. Men nu är det dags. Julmusiken är med mig också. Patrik påminde mig så snällt om att nån glögg har jag ju inte. Lite pepparkakor med ädelost och en god glögg så hade stämningen varit på topp. :)
 
Ljuslyktor från QuriÅsa i Hudik. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0