Makramé Natürlisch

Hade lite tråkigt på morgonkvisten så kom på att jag undrade hur det blir att knyta makramé av natursnöre. Eller egentligen var det Patriks idé... Men jag provade i alla fall på en liten bit. Vad tycks? Går det att använda till smyckestillverkning? Hänga nåt fint hänge i kanske? Eller ser det ut som jag knytit med människohår? xD



Jag har lyckats krossa ännu en kameradisplay! Vet inte hur det har gått till men skärmen är helt svart med världens spricka på ena kanten så bilden är tagen helt på måfå. Det gick ju det med tydligen...


Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Blir nog bra de där Sara :)

2012-03-05 @ 22:33:27
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-04 @ 13:14:33
URL: http://missalicia.se
Postat av: Amy

Ja men det blev ju jättebra!!
Och alltså, HUUUR lyckas du med kameran?! :P

Svar: Ja jag kanske prövar det nån gång... :) Haha, har ingen aning hur jag lyckades där, hade övet lite med kameran innan den pajade så det satt väl även fast jag inte såg. Lärde mig höra hur den fokuserade... :P Är så skönt med min Nikon nu! :) <3
Sara

2012-09-15 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0