På Naglarna

Köpte två nya Dependlack igår på Maxi, det var faktiskt längesen nu. ;) Det första är ett lack som jag "behövt" länge nu, ett riktigt kornblått! Påminner om en snygg metallic-billack och det fick jag höra på jobbet också, haha! :)
Jag ber hundra gånger om ursäkt för utförandet men så kan det gå om man kommer på kl 21 att man ska lacka och man ska upp kl 05 morgonen efter. Stress och slarv följt av lakanpress. ;) Jag är som bekant rätt seg på att måla naglarna och så pass klumpig att naglarna brukar behöva lämnas orörda ett par timmar efter lackering. Dock tycker jag det här lacket torkade hyfsat fort och jag behövde bara lägga två lager så det var ett plus!
Det andra lacket var riktigt vårigt och fräscht så det spar vi till senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0