e.l.f. Mango Madness






Mitt nya favvolack! Är bara lite ledsen att jag inte upptäckte det tidigare i sommar för då hade det fått sitta på mina naglar hela långa sommaren.
Jag har provat e.l.f.'s nagellack en gång förut och då blev jag väldigt besviken men bestämde mig för att ge dem en chans till när de hade erbjudande om 50 % rabatt på allt. Och det är jag glad att jag gjorde.
Jag lackade två lager, tre på vissa där det blivit lite väl tunt och det blev nästan heltäckande. Hyfsat snabb torktid. Och lång hållbarhet! Målade på fredag eftermiddag och bilderna är tagna på måndagen efter. Först idag(fredag igen) känner jag att de är så pass nötta att de behöver målas om. Och då innefattar dagarna en händelserik helg och förskolejobb under hela veckan(med sand, handtvätt och allt vad det innebär). Lacket fick hjälp på traven av topplack från Isadora men jag är fortfarande glatt överraskad.
Och färgen sen! Den drar lite mer mot hallon än vad bilderna visar, en väldigt fin korallig ton.

Jag blir bara så glad av detta fjorton kronors fynd. :) 


Kommentarer
Postat av: Elise Svensson

Gud vad kul att du bloggar igen! En ärlig och härlig blogg, grymt!

Svar: Tack Elise, kul med uppskattning. :) Hade tänkt komma igång lite med bloggandet igen men det går lite trögt då jag känner att mitt intresse för smink och grejer har svalnat en del... Men det kanske ommer tillbaka en släng nu i höst, hösten brukar vara inspirerande! :)
Sara

2012-08-03 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0