Ny Hårfärg

Igår färgade jag håret. Imorgon ska jag färga håret igen. Inte nöjd alltså!

När jag stod bland hyllorna med hundratals förpackningar hade jag fortfarande inte bestämt mig för vilken färg jag skulle ha. Så jag safe'ade med ljusbrunt. Dock trodde jag att det skulle bli mera brunt än vad det blev, känner mig ungefär som en nyans mörkare än råttfärgat nu och det känns lite tamt... Visst jag var dum och trodde att det skulle räcka med en förpackning till mitt hår, som ju faktiskt blivit rätt långt nu. Det hade nog blivit bättre med mera färg. Också är det ju en toning så då får man väl vara mer nerdd på varierande resultat än med färg...
Fast jag trooor faktiskt att kameran är lite orättvis också, det är inte riktigt så ljust på huvudet som bilden visar.

Men kanske ska jag köra på mörkare brunt ändå? Kanske en röd'isch brunfärg? Ni måste hjälpa mig att avgöra, här hemma får jag bara "vet inte" hela tiden, eftersom han inte alls tyckte jag skulle färga från första början...

Hjälp! Tänkte köpa ny färg imorgon och färga imorn kväll!

Dåliga telefonpics, slut på batteri i kameran...


Schwartzkopf, Contry Colors, 50 ljusbrun


Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Ebba & Mille

Tycker du ska ha blont hår jag ;)

2011-09-08 @ 15:23:14
URL: http://ebba-therese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0