Hype by Mood

Jag har börjat använda ett nytt värmeskydd till håret. Eller värmeskydd, egentligen är det också en stylingprodukt med tre olika egenskaper. Den ger skydd mot värme och uv-ljus, skyddar hårfärgen och formar håret. Speciellt anpassad för lockigt hår för att definiera och skapa kontroll över lockarna, men skitsamma! :P
Jag köpte den för att jag ville ha ett värmeskydd som inte behöver sprayas i håret, jag tycker det är så svårt att veta att det blir jämnt då.
Denna produkt är en gelé och det känns väldigt smidigt att trycka ut en "klutt" och sedan fördela med händerna. Mer kontroll!
Kan inte säga ännu hur bra den fungerar, jag har bara använt den tre gånger men jag tycker redan om den. Jag inbillar mig att den också hjälper till att räta ut mitt hår, som i och för sig är ganska rakt men som gärna formas lite efter nacke och öron. 
Formulan är ganska tjock och lite trög att trycka ut ur det lilla håret men jag tycker det går bra.

Pris: ca 65 kr på Ica Maxi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0