Håret

Så där ja, det var väl inte så svårt!? :P

Så här ser alltså mitt hår ut nu. Fast jag tycker det är mörkare, kanske blir det extra ljust då jag står framför fönstret på bilderna. jag klippte mig hos Cicci i Ström och hon är jätteduktig. 280 kr tog hon! :) Idag har jag bara fönat håret torrt, det ser bättre ut med lite produkter i, jag brukar använda gelé i topparna för att få det lite "spretigt" och spikrakt. Ni får se bild nån dag då det är fixat med!
Sedan färgade jag håret själv, även denna gång med Schwarzkopf Country Colors, fast i nyansen 65 kastanj. Jag är osäker på om jag är nöjd med färgen, det var Patrik som valde... Jag tror nästan jag vill ha antingen mer eller mindre rött. Just nu är det så mitt emellan... Kanske man ska gå all in och satsa på mycket rött? :D Eller brunt med bara en antydan av rött? Jag höll tre alternativ i mina händer, brunt, rött och mittemellan och självklart valde han den... Man ska lita på sin egen instinkt. ;)

Känner också så här i efterhand att nästa gång blir håret liite kortare och kanske liite mer uppklippt. var så osäker både vid klippning och färgning så då blev det nåt bara, så får man känna sig in och se hur man vill ha sen... :)

Fick lov att byta ut brynskuggan till en lite rödare också. Tog vad jag hade hemma och det blev mineralskuggan Mocca från Tikei. :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tycker det är så fint nu :) kanske du kan bli något mörkare/rödare? :) Nästa gång du ska klippa dig så tycker jag du ska ha kortkort i nacken och längre där fram ;) Eller kortare i samma längd och mer uppklippt.....

2011-09-13 @ 16:17:57
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: ewa

Fint de blev! jag skulle nog satsa åt de rödare hållet..:)

2011-09-13 @ 16:56:12
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Härligt att man kan vara till hjälp ;)



Vad fint håret blev!

2011-09-13 @ 18:52:42
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: ewa

Sv: Nej sami vill inte skilja sig och inte gifta sig med EJ hon gör de för att stoppa fejden mellan bradys och dimeras..

2011-09-13 @ 18:58:48
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0