Väntar Nyfiket...

Igår kväll passade jag, lillasyster och systerdotter på att utnyttja gratis frakt-erbjudandet hos e.l.f. Jag beställde ett nytt Mineral Lipstick, Natural Nymph, eftersom jag tappade mitt efter första användningen. Superbra nudestift, längtar att få visa! Jag beställde också en eyelinerpenna, en sån som påminner mest om en tuschpenna! Den kostade bara 15 kr så jag förväntar mig inte superresultat, blir jag inte nöjd köper jag en från Oriflame, som också har en sån som jag vet är bra. Den mest spännande produkten jag klickade hem var Eye Primer & Liner Sealer. I ena änden sitter en ögonskuggsprimer och i andra en såndäringan produkt som du kan använda för att göra vilken skugga som helst till en vattenfast eyeliner. Hoppas den är bra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0