Recension - Pure Colour Lipstick

Nu har jag visat alla 15 nyanser i denna serie. Men vad tycker jag egentligen?

Jag är lite besviken. Allra mest på de röda och Desert rose(som jag visserligen ändå gillade). I hylsan ser de alla ut att explodera av färg men väl på läpparna är de mycket mer blygsamma. Personligen tycker jag att ett läppstift ska ge rejält med färg, allt eller inget liksom. Doften var också ett minus och för mig spelar det faktiskt roll.

Pure Colour Lipstick passar dig som är redo för färg men som kanske vill börja lite försiktigt, för nybörjaren helt enkelt. Ett halvtäckande stift, också bra till vardags då man vill ge ett lite mer diskret intryck.

Priset ligger på 70 riksdaler och som vi alla vet är Oriflame kung på extraerbjudanden så det ligger ofta ute för lägre pris, ända ner till 45.- Det gör det ju genast mer överenskomligt. ;)

Oriflame Pure Colour Lipstick

 

Oriflame Pure Colour Lipstick

Nu tar vi en liten break från denna läppstifts-hysterin men nästa vecka tänkte jag gå loss på ännu en serie, Wonder Colour Lipstick, som finns i hela 20 olika nyanser. Ett snäpp högre i både pris och kvalitét(förhoppningsvis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0