Oriflame Wonder Colour Lipstick

Jag lovade ju att visa en serie läppstift även denna vecka och veckan är ju faktiskt inte slut än..! ;) Ett skepp kommer lastat med Oriflames Wonder Colour Lipstick och jag börjar med några lila och rosa toner.


Clover Haze



Violet Fairy



Maiden Fawn



Cranberry Blush



Garnet Attraction



Swatches
Clover Haze, Violet Fairy, Maiden Fawn, Cranberry Blush, Garnet Attraction

Svårt att välja en personlig favorit idag. Maiden Fawn såg lila ut imorse när jag delade upp dem men nu är den mera brun, snygg på läpparna! Garnet Attraction blev mer mörkrosa på läpparna än vad bilden visar och är kanske favoriten. Inget skimmer, bara cremigt och klart i färgen. Bilderna blev i överlag inte inte så bra då det är så dåligt väder idag... Var ganska mörkt när jag började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0