Oriflame Pure Nature - Organisk Hudvård

Jag har länge kört på samma ansiktsprodukter nu - just för att de funkar. Speciellt rengöringsmjölken har jag tyckt otroligt mycket om. Men precis som med allt annat är det ju bra med lite varation så nu börjar jag med denna serie, Oriflame Pure Nature Organic, med Aloe Vera och Arnica-extrakt. Om de är 100 % organiska kan jag inte svara på men antagligen tillräckligt organiska för att få gå under det namnet i alla fall. Arnica har jag aldrig förr hört talas om men tillsammans med Aloe Veran ska de verka lugnande och skydda huden, perfekt för känslig hy.

Jag kommer att ge ut en recension om några veckor när jag bekantat mig mer med produkterna och de har fått en chans att jobba med mig. Ska bara se till att få igång någon riktig rutin också, har blivit extremt mycket slarv de senaste månaderna(året!?)!

Pris:
Soothing Face Wash: 115.-
Soothing Toner: 100.- (just nu 75.-)
Soothing Face Cream: 120.- (just nu 85.-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0