Klippsugen

Åh, jag vill redan klippa mig igen! Är lite mer säker på hur jag vill ha det nu. Strax nedanför käken, bara en ynka aning kortare i bak än i fram och lite mera uppklippt med tydliga etapper så det blir lite spikigt. Vill kunna göra lite busigt spretigt, både spikrakt och lite utsvängt som jag har idag.

Också börjar det bli dags för färgning, IGEN! Den röda färgen har redan försvunnit massor och mitt hår måste vara väldigt friskt just nu för jag har redan fått en liten utväxt. Dessutom är jag sugen på ännu rödare! :)




Ni glömmer väl förresten inte att delta i min tävling?!
Kom igen och stötta nu, det är ju faktiskt min första! :D


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Blir nog superfint :) Jag har med utväxt och vill med klippa mig igen :D ååå!

2011-10-15 @ 20:50:40
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Birgitta Viklund Kyeremeh

Jättefint foto på dig, gumman! Å' ja' måste erkänna att du är vacker i den hårfärgen med även om jag tycker du är vackrast natura! ;) Kram... <3

2011-10-17 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0