Ännu mera kreativitet!

Jag beställde precis lite mer material till smyckestillverkning från pagoni.se
Längtar tills min beställning kommer så jag kan knyta fler armband! Tänkte också undersöka om det finns något intresse av att beställa armband av mig som jag tillverkar efter önskemål?? Vore kul, för då får jag ju tillverka massor, utan att min egen armbandssamling behöver bli alldeles för enorm(älskar armband). Pris kommer såklart variera beroende på vilka pärlor man vill ha med men jag kan garantera att det kommer bli mycket lägre pris än i butik. :)

Det går att göra så mycket fint med makramé! Idag beställde jag pärlor med siffror på och så snart de kommit ska jag knyta på och visa upp! Man kan även få med bokstäver och massor av andra sorters pärlor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0