Oriflame Wonder Colour Lipstick 3

Det tog sin lilla tid men här kommer nästa del av Wonder Colour Lipstick, nudes & browns!
Eller ja... den där dunkla morgonen då jag sortarade dem resulterade ju i en brun nyans bland de lila och det blev även en lila bland de bruna... Så kan det gå!


Total Nude


Beige Wonder


Summer Tan


Chestnut Glory


Purple Haze


Swatches
Total Nude, Beige Wonder, Summer Tan, Chestnut Glory, Purple Haze

Personlig favorit: Trodde det skulle bli lätt att utse en favorit bland dessa men tji fick jag! Vissa är mer tilltalande i färg och andra(de flesta) har ljuvlig konsistens och perfekt täckning. Beige Wonder blev till slut favoriten, inte alls så brun som jag hade trott utan väldigt diskret och behaglig, cremig och täckande. Tror jag måste skaffa en fullsize av den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0