Oriflame Beuty Wonder Colour - Recension

Nu har jag visat samtliga tjugo nyanser ur läppstiftsserien Wonder Colour. Underbart med så många att välja mellan tycker jag(även om det finns några specifika nyanser jag saknar)! Däremot tycker jag att kvalitéten varierar lite mellan dessa tjugo. Vissa kan kännas aningen blaskiga och transperenta men de allra flesta är cremigt fylliga och pigmentrika. Jag gillar att det finns så många stift utan skimmer, bara färg rakt igenom, sånt gillar jag. Inte heller nån obehaglig doft vilket ju är viktigt.
Det sitter väldigt bra på läpparna och känns mjukgörande. Igår när jag testade tio stycken var mina läppar fnasigare när jag började än när jag slutade och tänk er processen;på med lite foundation, på med läppstift, fota, ta bort med makeupremover, på med foundation, på med nästa stift osv. Ganska påfrestande!

I produktbeskrivningen: "Ljuvligt läppstift med behaglig konsistens som lever upp till sitt namn och ger fantastisk färg och ett bestående resultat. Innehåller avokado- och jojobaolja som mjukgör och återfuktar dina läppar samt det antioxidantiska gojibäret som har en skyddande effekt." Och det stämmer bra! Det här är en produkt jag kan rekommendera. :)

Pris: 110.- (håll utkik efter extraerbjudanden)

 

 

Oriflame Beauty Wonder Colour Lipstick

 

Oriflame Beauty Wonder Colour Lipstick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0