Ny Vårjacka

Idag har vi myst och blåst omkring inne i stan några timmar och jag åkte hem med en ny fejkskinnjacka. Har tänkt köpa en mörkbrun i flera år nu men så såg vi en beige på Vero Moda (eller Hollywood heter det ju i Hudik nu) och både jag och P tyckte visst att den var riktigt snygg för han skulle prompt köpa den till mig... Usch, jag spenderar så sällan pengar på sånt så jag skäms nästan över att han köpte den till mig, finns ju så mycket annat att lägga pengarna på! Lär gå mde en liten klump i magen nu tills nästa löning... Men det känns så himla fräscht med en beige jacka, vårigt och ljust. Blir säkert fint med en mönstrad scarf till. :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Fin den ser ut jackan :)

2011-03-08 @ 07:31:29
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0