Madness

Jag går här och blir tokig! Känner att jag bara måste göra något, ut med kreativiteten, avreagera mig på något! Fick en enorm inspiration till att göra något åt vår hall som, hur städat det än må vara (ibland), ser ut som skit, ett utrymme där man bara ställt allt som inte passar in i övriga rum. Inte direkt det första man vill visa av sitt hem... Så jag rände runt i huset och försökte hitta lösningar bland andra möbler och prylar men hittade inget så i ren frustration rotade jag fram en blå eyeliner från Oriflame Very Me och kletade under ögonen. En minimal avreaktion, nu måste jag hitta på nåt mer... Nån riktig sminkning kan jag inte direkt göra, måste köpa en ögonskuggsprimer då min älskade cremeskugga helt plötsligt torkat ihop...

Blått under ögat blev förresten riktigt härligt, kanske en ny snabbis-favorit? :D Lite svart eyeliner på övre raden vore kanske inte helt fel till. Enkelt och kul!




Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Snyggt på dig Sara :D

2011-07-10 @ 12:13:23
URL: http://maliiiiiins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0