A Long Time...

Halloj!
Vilket uppehåll jag har haft! Dels har det varit knas med internet och dels har jag inte alls haft tid för datorn. Under tiden som gått har jag hunnit med att träffa lilla Melker två gånger, haft kalas för älsklingen, kört halkbana, ätit lunch på en bushållplats, kommit för sent till jobbet, kört en massa körlektioner med mera, med mera... :) Insåg när jag kom hem idag att jag inte har något att åka på eller något att göra imorgon och blev lite stöss! :P

Under tiden jag laddar upp för nya skönhetsinlägg här får ni se hemmets nyaste sötsak. Farmors bil skulle säljas och i den låg diverse grejer som hon inte ville ha kvar så jag behöll den här tjusiga kudden. På tok för fin för att ges bort till främlingar ju! :D Skulle vilja ha den i en fin vit soffa, men en sån äger jag inte så just nu pryder den kökssoffan... Men visst är den snygg!?



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

L Ä C K E R kudde ju :)

2011-02-04 @ 08:00:12
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Ja en läcker kudde faktiskt :)

2011-02-05 @ 11:56:45
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0