Inspiration

Har kommit hem från årets första körlektion. Det gick bra och dåligt, växelvis. Övade mycket accelerationsfält ut på E4, läskigt! :P

Tänkte visa en sminkning som satte igång mitt intresse för makeup. Eller, det jag visar är det som nu finns i mitt minne från en bild jag såg när jag var yngre. Kanske det var i slutet av högstadiet som jag bläddrade i nån random tidning och jag gissar att det var en annons för en makeup-utbildning som dök upp. Jag hade inte kommit i kontakt med så mycket "annorlunda" sminkningar på den tiden så när jag såg detta tyckte jag det var jättehäftigt och efter det blev jag mer och mer intresserad och ville lära mig mer.

Där fick ni historien om hur mitt sminkintresse föddes. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0