1 Beuty 3a


Denna gång listas saker som behöver inhandlas. Inte sånt man bara vill ha alltså utan produkter/prylar som verkligen behövs.

1. Ny foundation. Jag hade helt glömt hur fort en flytande foundation går åt, jämfört med mineralpudret som räcker minst ett halvår! Funderar på att prova Max Factor Xperience, det verkar som en foundation som jag skulle tycka om.

2. Gelliner/Creamliner. Min gelliner från Coastal Scents är det inget fel på, förutom att jag nog glömt den öppen för länge, den är torr så den fäller och det är inte så smickrande... Den bruna dock funkar finfint. Jag har ingen aning om vad det blir för märke och produkt där, det får jag klura mer på.

3. Ett nudeläppstift. Helst e.l.f. Mineral Lipstick i nyansen Natural Nymph. Jo det är faktiskt ett behov och inget vill ha! Jag har inget nudefärgat läppstift och jag vet att detta är riktigt bra. Väntar bara på att det ska komma tillbaka i lager... Och nu när jag tipsat om det kanske det tar slut på en gång igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0