1 Beuty 3a


Här kommer ännu en lista. :) LipGlossBitch frågar den här gången efter våra 3 bästa verktyg för ögonmakeupen. Mitt svar blir:

1. Ögonfransböjaren! Hela min ögonmakeup skulle bli skitful om jag inte använde den till mina tunna, raka fransar, skillnaden är enorm! Ett tips är att leta efter extra gummiskydd att byta till när det gamla blivit så slitet att det går sönder. På så sätt slipper du köpa en helt ny böjare. :) Jag hittade två-pack från märket Needs på Ica Maxi. :P

2. e.l.f. Professional Eye Shadow Brush. Den använder jag till att lägga skugga över hela ögonlocket, när den ska pressas på, också funkar den kanon till att sudda eyelinern. Älskar att den är lite bredare än de flesta!

3. e.l.f. Professional Defining Eye Brush. Den använder jag i globlinjen och när skuggan behöver lite mer precis placering. Den är lagomt mjuk så den går också lätt att jämna ut med.


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Ögonfransböjare for life!!!



Nej alltså det är helt sjukt. ALLT HAR STANNAT AV!

Jag vill bara att lillkillen kommer nu!

NUNUNUNUNUNU!



Haha aah, jag är som sagt sjukt less på att vänta. :)

2011-02-02 @ 08:08:53
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0