Ordbajs

**Personligt**

Åh jag har en dålig dag idag. Jag förstår inte varför det ska vara så roligt för folk att gå och snacka hit och dit om hur jag tackar nej till några timmars jobb (eftersom en körlektion måste avbokas senast kl 12 dagen innan blir det billigare att tacka nej till jobb än att få betala en körlektion man inte kan komma på). Som att jag tycker det är jättekul att sitta instängd mellan dessa fyra väggar och göra allt för att fylla minuterna så klockan äntligen ska bli fyra så jag äntligen får lite sällskap. Som att jag tycker det är kalaskul när varje krona måste vara noga placerad och man aldrig kan unna sig något. Som att jag hellre sitter här och deppar än att spendera några timmar på en plats med härliga människor där jag trivs otroligt bra och dessutom får betalt för att vara där. Nej jag är väl en sån som bara vill åka räkmacka och sitta här och "njuta" och göra ingenting??

Jag hänger upp mig så otroligt mycket på sånt här.
Det är inte heller min grej att sitta och klottra ner negativt gnat i bloggen men jag bara måste. Det finns säkert också flera som känner igen sig i det här..? Man duger aldrig.

Jag återkommer lite senare när jag lyckats hitta nåt positivt att stödja mig på.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Låter helt idiotiskt :( Att folk inte har bättre för sig än att gå och snacka skit och hålla på... SKÖT ERA EGNA LIV, säger jag bara.... Gaah, förstår om du har en dålig dag :(



Sv: Ja, vi har ju köpt playdoh-lera kit till Viggo, så han har 12 olika färger nu :)



Ja, nu var det ett tag sen vi sågs. Men JA, vi ska på kalas hos Karlsson imorgon så ses väl där :D



Trevlig helg! Kram

2011-02-18 @ 11:33:34
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Ida

Folk gillar att klanka ner på andra när det är dom själva som mår dåligt. Ta inte åt dig Sara! :)

2011-02-18 @ 13:56:34
URL: http://idanasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0