Totally Low...

En stor eloge till de läsare som klickar sig in här varje dag fast det är helt dött! Är det så många olika varje dag eller läser ni samma inlägg flera gånger? Kanske det är ni som inte har bloglovin och hoppas att jag ääntligen kommit med nåt nytt. :)

Min blogglust är helt bortblåst. Har över 400 olästa inlägg på bloglovin (dock gjorde jag ett tappert försök att läsa ikapp när det förut var över 600) men orkar inte sitta och gå in på allas bloggar. Kollar bara de viktigaste och roligaste just nu.
Härom dagen knåpade jag ihop någon form av inlägg där jag berättade att jag har crappy hy och en vagel under ögat(som snart är bra nu) så jag inte varit så taggad på att sminka mig, men internet stängdes ner och jag orkade inte börja om inlägget som tog två minuter att skriva. Så motiverad är jag! :P Kanske kan det faktum att jag och P i princip brottas om att få datorn för att spela vår nya drog, City Life, också ha ett finger med i spelet. Min stad har faktiskt två miljoner invånare nu, massor av snobbar och lyxigheter och nu håller jag på att bygga ett stort semesterkvarter vid havet!! (Ni kanske kan föreställa er hur kvällarna ser ut här nu, romantiken bara flööödar ;))

Ni kan väl ge förslag på vad ni vill att jag ska skriva om, lite försök att få igång mig sådär?? :) Jag har i alla fall några produkter att recensera så något ska jag väl kunna komma med här snart.

Kram på er alla. :)

(Tron't ni internet stängdes ner igen nu!?! Tur att det mesta hade hunnits sparas... Vad är det för fel!?)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Okej, jag har oxå alltid varit anti ericsson mobiltelefoner :p Men xperian är najs, tar bra bilder, speciellt ute i dagsljus, då ser det ut som digitalbilder liksom :) Är rätt nöjd med den, hade inte bytt om det var för att jag ska få Joels iphone, den är ju lite coolare(bättre) än min ;) Hade iaf tänkt sälja den för typ 1500kr, köpte ju den ny för inte allt för länge sen... Men kom precis på att det hade varit bra att ha den kvar, utifall att, en i andrahand liksom.. Men får se :)



Samsung är ju inte bra telefoner egentligen ;) Men dom har blivit bättre har jag hört!

2011-02-04 @ 10:33:47
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0