Rexona Natural Minerals

Har använt Rexonas mineral-deo ett tag nu och jag tycker inte om den. Den har den där typiska snusk-deo lukten som gör att, även om den blockerar svettlukt så stinker man i vilket fall. Får för mig att alla deos från Rexona har den typiska stanken? (tänkte skriva doft först men det passade ju liksom inte ;)) Dock ska det väl finnas en till med rosa detaljer istället för blå och den kan ju lukta bättre...
Den ska också göra sitt jobb i hela 48 timmar men i så fall måste mitt exemplar vara en väldigt lat en för den jobbar inte ens i 24 timmar.
Jaa ni, finns det nåt positivt om den kan man ju undra då..? Näe, jag tror faktiskt inte det! Ännu en stor besvikelse i deodorant-djungeln...

Sniffade lite på mineral-deon från Garnier en dag och den luktade lite mer trevligt så funderar på att prova den sen. Eller kanske nån mer från Dove om jag hittar nån lika bra eller till och med bättre än Dove Hair Minimizing som luktar så himla gottigt. :)


Kommentarer
Postat av: Amy

Ja fy sjutton för rexona! Aldrig att jag köper det märket.Det stinker verkligen.

Det som fungerat för mig är vissa nivea (spec den parfymfria) och Ldb. :)

2011-02-21 @ 17:46:28
URL: http://bayarrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0