New Babies

Idag har vi varit till Birsta och köpt en ny säng! Ska bli så underbart när den kommer nästa vecka, först nu inser man hur plågade våra kroppar har blivit av den gamla!
Jag köpte även tre par skor på skopunkten, 548 kr, absolut inte illa pinkat! :)
Blev inte alls några som jag har kikat på på hemsidan(och som jag lagt i ett planerat inlägg till nästa vecka...) utan dessa!

 

De första är så söta på fötterna och satt så perfekt så jag blev bara tvungen att ta dom... :) Skopunkten har en förmåga att alltid sälja skor som förljer formen på mina fötter perfekt! Mina allra skönaste högklackade skor är köpta där. :) Textilskorna var planerat, känns som ett måste att ha minst ett par såna (den övre kanten är röd och den undre blå), och sedan blev det också ett par vita tennisskor med silvertryck och silvrigt foder på insidan. Jättesköna! (bild fanns inte på hemsidan och vår kamera har pajat! Kriiiiis!) Nöjd är jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0