Stressad och besviken...

Jag vet att det är trist här nu, jag själv saknar bloggen och att få sminka mig lite.
Rummet är inte på långa vägar klart än, det har uppstått problem som dragit ut på tiden och kanske var jag också för tidsoptimistisk när jag trodde att det skulle vara klart nu... Imorgon kväll ska det tapetseras och taket ska sättas klart, sen måste vi flytta in för Amy kommer upp på onsdag och då kan vi ju inte sova ute i hallen och ha kläderna inne i hennes rum som vi har nu! =P

Jag hittade de perfekta kuddarna till sängen. Alla vet säkert hur svårt det är när man vet exakt vad man vill ha och nu var jag ute efter en riktigt mörk plommonlila färg men allt jag hittade var alldeles för färgstarkt, tills nu... =) Ska bli så roligt när allt är klart, äntligen ett rum som är HELT fixat och snyggt! =D

Jag skickade förresten precis iväg beställningen till Oriflame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0