Kort meddelande

Hej allesammans!
Det blir dåligt med bloggande nu eftersom vi lägger all ledig tid på renoveringen!
Men jag tänkte flika in en liten notis om att jag ska beställa ur Oriflame på måndag så om ni är sugna på att handla kan ni bläddra igenom tidningen HÄR (eller för er som är kompis med Lovisa, kika i den hemma hos henne) och sedan kan ni lämna en kommentar om vad ni vill beställa eller skicka ett mejl till [email protected]. =)

Bland sortimentet finns både hud- och kroppsvård, makeup, hårvård och även lite olika accesoarer och annat kul. Nåt jag önskar att jag hade hemma nu i höst är någon av dessa dofter för hemmet. Dom luktar underbart allihop och sägs vara väldigt dryga! De finns som doftljus med. =) Perfekt att lyxa till det med en myskväll eller när man har gäster!


Breakfast in Paris
Kokos, anis och kola 

Teatime in India
Jasminte, sötmandel och sandelträ 

Autumn Walk in Tuscany
Fikon, cypress och bergamott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0