Dare To Be

Ni måste spana in Oriflames nya serie Dare to Be med massor av nya produkter riktade till oss lite yngre och, skämt åsido, lite coolare. ;)
Nåt jag gillar skarpt är "clickit" där man kan sätta ihop läppglans, eyeliner och mascara. Mycket lättare att hålla reda på i väskan! Läppstiften som kommer snart har skitsnygga hylsor och parfymflaskorna som man får designa själv är riktigt roliga! Det är väl förresten det som är det återkommande i hela serien, snygga och fräscha förpackningar och dessutom lågt pris så alla ungdomar ska ha råd!

Hoppas jag får möjlighet att prova så mycket som möjligt ur den här serien så jag kan dela med mig om vad jag tyckte! 


Clickit Lip Stain

Här kan du spana in mer produkter och en massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0