5 Sanningar om Mig

Jag blev utmanad av Emma att avslöja fem sanningar om mig själv så here we go... =)

1. Mina största rädslor är höjder och getingar. Båda två kan lätt få mig att gråta.

2. Jag hatar att inte kunna saker. Jag är rädd för att prova något nytt om jag inte vet att jag kan klara av det. Är rädd för att misslyckas så då är det enklare att inte prova alls. En grej som gör det jobbigt för mig att övningsköra. Jag kan det ju inte på en gång!

3. Jag är världens servicetös! Om jag har besök är det livsviktigt att ha något gott att bjuda på, att de trivs och har det bra hela tiden. Kan vara en bra egenskap i min framtida karriär. :)

4. Min bleka hudfärg och mina öron är mina största komplex. Det var så sent som i gymnasiet som jag började våga ha uppsatt hår bland folk, innan dess kändes det jätteobehagligt att behöva visa öronen för nån.

5. När jag går i en butik och tittar på saker fast jag vet att jag inte har råd att handla får jag för mig att personalen tror att jag ska snatta. Jag får för mig att dom övervakar mig för att se så jag inte stoppar nåt i väskan. Hur löjligt är inte det!? =P

Dessa 5 bloggare utmanas att avslöja 5 sanningar om sig själva: Amy, Ida, Elin, Elise, Torun

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande. Måste fundera ett tag på vad jag ska skriva först så kommer det upp på bloggen sen :)

2010-09-16 @ 17:18:19
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Men Sara, du har inte fula öron, om du bara kunde förstå det! :( Du är så fin som du är, det är ju du, hela du och du är perfekt som du är!



Haha, jag känner mig oxå "övervakad" om jag går utan att köpa nåt i en affär.. speciellt då man "smiter" ut från ica utan att ha handlat haha...

2010-09-17 @ 09:14:28
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0