Very Me Eyeliner

Den andra Very Me Clickit-produkten jag köpte från Oriflame var en blåmetallic eyeliner. Nä jag kan verkligen inte hålla inne med att jag rådiggar den! =P Den har en lagomt blöt formula som lätt glider på jämnt och penseln är precis lagom mjuk och väldigt spetsig. Jag tycker den är riktigt cool i färgen också. =) Den enda lilla nackdelen är att den kliar lite under torktiden men sen blir det bra så det kan jag tåla.
 
Ögonfransarna var ju målade sen imorse så det blev lite kladd på dem, därav de konstiga "topparna".
Och ja jag skaaa fixa ögonbrynen, låt bli att kolla på dem bara så blir det bra. ;)

Eyelinern kostar 59 kr till fullpris men har nu ett lanseringspris på 39 kr!
Det finns även fyra andra nyanser, check it out->Oriflame  





Tack för alla eventuella komplimanger, jag vet att jag är ovanligt fräsch idag! x)


Kommentarer
Postat av: marie 'makeupartist

Supersnygg :D

2010-10-09 @ 20:38:17
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Nice :D Den ser väldigt pigmenterad ut :D

2010-10-18 @ 19:12:00
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0