Nya Jeans

Jag blev ombedd att jobba här uppe på fabriken idag så därför har det varit tyst här. Annars hade jag tänkt visa naglarna jag målade igår kväll men nu har de blivit så stötta och fula så vi struntar i det. Typiskt, jag som inte ens gillade färgen! x)
Direkt efter jobbet åkte vi in till stan för att köpa jaktkläder och sen hann jag kika lite mer på Lindex där jag fått presentkort och jag gick därifrån med ett par nya jeans. =) Trodde dom skulle finnas på hemsidan men tydligen inte så ni får se bild senare, blir så dåligt ljus nu ändå. Dom är så där lite "skitiga" i färgen och jag är jättenöjd. Resten av presentkortet ska jag handla upp en annan dag, det blir nog antingen nån kofta eller skjorta tror jag.
Imorn ska jag jobba igen så inget bloggande då heller...

Kan visa vad jag skulle köpa om presentkortet inte hade nån gräns... =P


För att nämna några av alla snyggsaker. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0