Girls night out!

Ikväll ska jag ut och äta med tjejerna på Texas! =D Ska bli så himla mysigt att få umgås lite. Tycker inte det var så längesen men sist kanske var på Sex and the city 2? Roligt ska det bli i alla fall. Det är förresten min födelsedagspresent från tjejerna. Smart av dem att ge något de också får njuta av. ;) haha

Sen har jag ju gått med i eventet på facebook om att man ska bära något lila idag så då fick det bli en matt lila ögonskugga och matta lila naglar! =P Hade visst inte så mycket lila kläder som jag trodde...

Har också varit lite småkreativ och satt ihop flera olika kedjor till ett halsband. Saknade ett långt silvrigt halsband så det var bar' å hitt' på nå! Skulle haft nån fetare kedja också ju men man tager vad man haver. Lite kul blev det. =)








Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag hade inte heller något lila att bära så det fick bli en lila BH, inget som syntes men jag bar det iaf ^^

2010-10-28 @ 00:09:48
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja men precis, har man självförtroendet är man snyggast! (fast inte med alldeles för stort ego då såklart).



Hehe, ja men jag skrev ju om den i bloggen så det är ju inte så märkligt :p

2010-10-28 @ 11:51:03
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Honi

Vilken fin sminkning :) LIla är så himla fint.

2010-10-28 @ 12:15:36
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: johasnna

¨åhh, läste att din andra syster också ska ha barn. När r det er tur? <3

2010-10-28 @ 14:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0