En grådassig tisdag

Nyss hemkommen från veckans körlektion som gick förvånansvärt bra. Förra veckan var jag väldigt nervös och fick panik då och då(kör i stan just nu) men idag var jag helt lugn även om jag hade flera bilar bakom mig, helt nere i varv liksom. Misstänker att det kan bero på att jag håller på att bli sjuk! =( Har flera i omgivningen som ligger i magsjuka så det är bara att äta lite peppar och hoppas! =P

Tror jag ska pilla ihop en liten sminkning nu faktiskt, kanske den med bronze som ni inte fick se förut.

Tänkte också avslöja att jag äntligen filar på ny design till det här stället! Är så fullkomligt less på det här lila nu och jag kan ju ingenting om sånt här så det har tagit sin lilla tid... Men nu fixar jag egen header och är rätt så stolt över "allt" jag lärt mig i photoshop! Bara HTML kvar då... x)


Update: Hoppsan! Tog mig hela dagen att få detta publicerat eftersom jag plötsligt blev barnvakt! =)
Nu är i alla fall designen i stort sett klar som ni ser! Jag är jättenöjd över att jag klarat av det nästan helt själv(lite hjälp av Emma via msn). Vad tycker ni? =)


Kommentarer
Postat av: ewa

Vad fin den nya headern är!

Härligt att du håller på m körkortet lycka till:)) Vilken körskola går du på?

2010-10-20 @ 11:54:14
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Elise

Kanonfin design!:)

2010-10-20 @ 14:26:02
URL: http://svenssonelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0