Caught...

JA det är sant, jag har fastnat för trenden med snörade kängor med klack! De här tycker jag är sjukt snygga, tänk er till ett par härligt slitna jeans och en stor kofta... fint. =)
Fast det ska såklart vara en rosett längst upp också, såg tomt ut när de stoppat i snörena... Eller så virar man dem runt som på andra bilden, också rätt snyggt...




De här hittar man hos La Redoute för (svälj) 974,25.- (nedsatt från 1 299.-, äkta kalvskinn)

Jag ska drömma ljuva drömmar om dem inatt...


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja hon är så duktig! Fast Crazy-låten hon gjorde igår tyckte jag blev sådär... Helt okej, men inte mer. Vad tyckte du om den?



Dom där var riktigt snygga! Och det var så snyggt på sista bilden, med den där snörningen och uppvikta jeans :)

2010-10-10 @ 00:03:52
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0