Syoss

Under flera månader, faktiskt ända sen i våras tror jag, har vi använt Syoss schampoo och balsam för torrt och skadat hår här hemma. 500 ml har alltså räckt till oss båda under den här tiden och först nu börjar vi komma till det läget att flaskorna behöver stå upp-och-ned vända i hyllan. Dryga produkter med andra ord!

Det finns också andra fördelar såklart. Schampoot löddrar bra och balsamet känns väldigt crémigt och fylligt.
Jag tycker alltid att det är svårt att säga hur en hårprodukt har fungerat, för man vet ju inte hur håret hade varit om man inte använt den. Get my point? Men jag tror faktiskt att detta har fungerat bra på mig, bättre än många andra. Visst har jag fortfarande fått några kluvna hårstrån och slitna toppar efter några månader utan klippning, men å andra sidan, skulle jag klara mig undan det har jag verkligen stött på en 'keeper', mitt hår som är så skört och går av för minsta lilla. Nu har inte jag varit duktig och gjort inpackningar men jag kan tänka mig att håret mått ännu lite bättre om jag kompletterat med tillhörande inpackning.

Förstod ni mitt virriga utlåtande? ;)

Det enda minuset egentligen som jag ser i den här produkten är doften. Hujeda mig vad den luktar starkt! P's första kommentar var att det luktade som hårfärg och det var faktiskt inte långt ifrån. Visst gör den starka doften att håret luktar fräscht i flera dagar men det är ändå inte kul att stå i duschen och ha den stickandes i näsan... Nu efter alla dessa månader har jag dock vant mig, men i början var jag nära att byta ut det pga det.

Härnäst funderar jag på att prova Wellas nya Pro-serie men jag kan tänka mig att använda Syoss igen.
Bortsett från den starka doften är det riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Syoss funkar inte bra på mig, har man problem med hårbotten bör man inte prova det :/



Nu har jag ju två feta flaskor jag måste göra mig av med dock ^^

2010-11-27 @ 10:24:31
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0