Error

Men näe alltså... Nu kommer den här nedrans febern tillbaka igen. :(
Tror jag, mot min vilja, blir tvungen att gå till nån läkare snart innan njurarna slås ut. Misstänker njurbäckeninflammation som är som fortsättningen på urinvägsinfektion kan man säga(bakterierna vandrar uppåt mot njurarna och ev. ut i blodet). Läste på lite idag och symtomen; ihållande och återkommande urinvägsinfektion, smärta i rygg eller utmed sidorna och feber stämmer ju allihopa...
Frossbrytning, är det när kroppen växlar mellan jag-fryser-ihjäl och jag-rinner-bort?

Nej usch, jag tror jag fortsätter med mitt blunda-så-försvinner-problemen ett tag till så får vi se om det blir värre eller bättre. Jag hatar verkligen att gå till läkare som ska sitta där och flina mot en och tänka mordiska tankar över att man ödslar deras dyrbara tid med små klagomål och bekymmer. Nej, det krävs en smärre kris för att jag medvilligt besöker någon sån...

Helt orelevant bild från förra året men ja, kaktusen får väl symbolisera bakterierna då som sticks och river i urinledaren. Haha sött...^^

"Hos äldre personer kan infektionen visa sig som ett försämrat allmäntillstånd eller med förvirring." -vårdguiden
Ja titta, det stämmer ju det med. ;)

Kommentarer
Postat av: ewa

De gick upp till njurarna på mig en gång och de var en smärta jag knappt stog ut med.trodde de var blindtarmen fört..fyy.. Inte bra om de går till njurrarna så sök hjälp i tid..även om du inte gillar läkare så för din skull gör de=)

2010-11-06 @ 21:05:58
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: LM

Du måste gå till läkaren!

Särskilt om du har feber oxå, bättre att behandla innan det blir värre.

2010-11-07 @ 13:57:02
URL: http://feellivelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0