Tråkig igen

Än en gång har det blivit en väldigt tråkig bloggare av mig! Ni får hålla ut bara tills jag repar mig och börjar underhålla igen, det är såna här gånger som Bloglovin är så bra, då man lätt ser om någon har uppdaterat. =)

Grejen är ju att jag har jobbat idag och igår, igår blev det hela dagen eftersom jag även hade städning på kvällen. Ska jobba imorgon med och sen är det bara bråttom hem och äta innan träning, inte blir det ju mindre stressigt av att man måste vänta på bussen en halvtimme heller! =P Med lite tur får jag även jobba på torsdag så det rullar på bra för mig just nu.

När jag väl får tid över ska jag knåpa ihop en tutorial på en klassisk svart sotning! =)
Ni får ha det så bra så länge. ♥

 

Gamla bilder på en mildare och en lite hårdare svart sminkning


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Ohh vilken snygg makeup :)

Skulle vara roligt om du vill sminka mig

då jag och Örjans ska fotas för studiobilder? :)



kram

2010-05-05 @ 08:20:57
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0