Nyast från Depend

Jag vet med mig att många skönhetsbloggare skrivit om dessa redan men jag gör det jag med. I kollektionen som kom tidigare tyckte jag inte att det var så många snygga färger men den här gången vill man ju ha alla! =P Snyggast är såklart nr 195, kom på att jag inte har nåt turkost nagellack och det är ju skandal! Nr 201 är urtjusigt det med och även fast jag har lite svårt för grönt nagellack ser 54 rätt fräscht ut. =)
På Ica Maxi säljs de ju för bara 22,50 så man får sällan dåligt samvete om man unnar sig ett samtidigt som man handlar mat. ;) Istället för en chokladkaka liksom!

Vilken är din favorit?? 



Bild lånad från Depends hemsida


Kommentarer
Postat av: torun

sv: tack så mycket :)

2010-05-11 @ 20:56:35
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0