Håriga Tankar

Förlåt för att jag alltid ska försöka få till knäppa rubriker.^^

Sitter här och grubblar över skatboet... Det börjar verkligen bli akut med denna hårsituationen, hur bra kläderna än sitter eller hur nöjd man än blir med sminket ser man ju inte klok ut när håret är ovårdat som på en grottmänniska..! Om jag ändå bara kunde ta och bestämma mig nån gång.

Jag har ju funderat mycket på nåt ganska kort eftersom mitt hår skulle behöva börja om på nytt, men så kom jag på att Malin(syrran) funderade ju också på nåt liknande. Det vore ju dumt om jag *härmade* henne med det. Inte för att hon heller har bestämt sig eller så men... Vad säger du malin? Ska du klippa dig nåt mer? Borde jag komma på "nåt eget"? För just nu känns det som vi tänker ganska likadant...

Typ nåt sånt här skulle jag kunna tänka mig... Det är ju ändå rätt långt. Fast färgen ska vara lite ljusare, tänkte köra på mellanblont med ljusa slingor sen, väldigt nära min egen hårfärg fast med lite mer liv. Tror ni jag skulle passa i det? Jag kan verkligen inte fatta några beslut själv så ni måste hjälpa mig.


Bildkälla


Ser att jag behöver skaffa en ny kategori för hår också... well, well...


Martina om Håriga Tankar:
Tycker du är så fin i långt hår =)
Skulle vilja se dig i mörkt chokladbrunt hår, tror d skule bli superfint =)
Du skulle lätt kunna pull of en riktig hollywood look med långt vågit mörkt hår =)
Kram
Tack så mycket Martina! =) Har du tagit bort din blogg??
Jag hade ju jättemörkt hår i höstas och gillade det mer än jag trott faktiskt, men det blir ju så jobbigt med en ljus utväxt som man måste fixa jämt och ständigt. =P Jag tror jag ska ha nåt mer lättskött, nåt nära min egen hårfärg ändå...
Sen är det ju det med slitningarna, hur jag än gör verkar det inte vilja återhämta sig och jag tror att det just nu är för vekt för att jag ska kunna ha det långa svallet. Ska börja med stärkande tabletter och klippa av nästan allt så får vi se om det blir bättre. Tror jag har bestämt mig nu faktiskt, ska bara se till att ha råd till klippningen nu också! =P Spännande, jag som är så feg när det gäller håret!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Det är ju ganska lätt att räkna ut annars :P 4 gram.



Aha, det där med kudden ska jag testa.

2010-05-14 @ 09:32:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Martina

Tycker du är så fin i långt hår =)

Skulle vilja se dig i mörkt chokladbrunt hår, tror d skule bli superfint =)

Du skulle lätt kunna pull of en riktig hollywood look med långt vågit mörkt hår =)

Kram

2010-05-15 @ 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0