En till...



...när jag ändå är i farten. =P Den här tror jag passar min kroppsform bra... om inte boobsen är för stora... =/ I vilket fall som helst tycker jag att den är superfin, vill ha massor av blommiga klänningar i sommar! Stort plus med skärpet som följer med också.
Från Haléns den med för 499.-

Men nu är det dags att slita sig och se DH och Cougar Town. Mitt älskade Christine får jag nog skippa ikväll, ska nämligen jobba imorgon. Därför blir det nog inget bloggande imorn heller, har fullt upp hela dagen och kanske kvällen med. Vi hörs när vi hörs helt enkelt! =)


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Den där var jättefin, dock är urrigningen ganska stor. Jag har också problem med att brösten aldrig får plats i någonting.

2010-05-20 @ 16:31:58
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0