En lång dag

Har varit på flygfältet hela dagen och kollat på när Oskar inte fick köra. Alltid ska det krångla med bilarna på den där drag racingen... Tycker så synd om honom!
Ytan på mig blev i alla fall väldigt enkel, annat orkar man inte så tidigt på morgonen! Fick till en väldigt bra eyelinervinge idag tack vare ett bra tips men det ska jag vidarebefodra till er någon dag sen. =)
Imorgon är det körning igen i Söderhamn men vi får se om vädret låter oss åka på det. Ingen mening med att åka så långt om man bara får stå och vänta i regnet...
Bjuder på en bild "bara för att" även fast allergin fått mig att gnussa runt sminket... Ser att solen tagit sig igenom pudret med spf 15 också, är väl för att jag aldrig sminkar särskilt täckande.

Ha en fortsatt fin helg och hoppas på mer av dagens fina väder! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Aha okej, vad bra :) Ska kolla in det då :)

2010-05-16 @ 15:52:02
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja de har du rätt i. Varje sminkning ser ju olika ut eftersom varje person har olika form på ögonen. Tror personen som skrev kommentaren syftade på att jag skrev ut vad jag använt likadant eller nåt kanske :S



Hehe tack <3

2010-05-16 @ 19:20:40
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0