Dove Go Fresh

Jag har varit nyfiken på att prova "gurkdeon" ett bra tag nu så när jag hittade en spraydeo i miniformat på ÖoB i fredags var det inget att fundera över. Perfekt när man bara vill prova!

I alla fall kan jag säga att den är superbra. På bilden bredvid ser ni deon jag använde innan men jag tycker den luktar så äckligt så fort man blir lite varm, det gör dom allihop. Inte svettlukt då utan själva deon luktar konstigt, ni vet säkert alla vad jag menar. Förutom denna "gurkdeon" då som har en jättefräsch doft, påminner om den nya superduschcremen i doften, behaglig och fräsch.
Det var första gången jag provade spraydeo med och det var ju jättesmidigt! Man behöver inte dansa kycklingdansen i en kvart i väntan på att den ska torka så man kan klä sig, det är nog det bästa. Det enda knepiga är att veta hur mycket man ska spraya, haha.



Förresten. Anledningen till att det blir lite glest med sminkningar nu är pollen.
Vill inte irritera ögonen mer än nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du vill ha en deo som luktar gott även när man svettas ska du prova Nivea Angel Star. Den luktar super gott och täcker svett lukten. Den rekommenderar jag starkt!

2011-02-14 @ 20:49:45
URL: http://fulltank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0