Dermosil BUS-lotion

Tillsammans med tabletterna beställde jag även en bus-lotion för ett bra pris. Tror den kostade strax över 60.- för 250 ml men det som lockade mest var väl att det även fanns en ansiktscreme med bus-effekt och det har jag spanat efter länge. Inte en sån som är alldeles äckligt brunorange i tuben utan som ger resultat efter några användningar. Precis så funkar de här båda. Även om det krävs lite mer tid och arbete så föredrar jag såna produkter framför de med omedelbar effekt för det blir lättare att få det jämnt om man har ett par dagar på sig.




Googlade lite på märket och hittade en hemsida där produkterna kan beställas,Dermoshop.com.Tydligen
är det ett finskt företag som funnits sedan 1988 och som säljer dermatoligiskt testade produkter, kvalitativa och trygga, och även specialtillverkade produkter framställda av högklassiga råvaror. (nästan citerat ;))


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det är nog sant =) Ja, jag kan aldrig köpa klänningr eller toppar med trekanter, det ser inte klokt ut..



Ja det där med sminkningen tänkte jag lite på nu, man kanske kan göra om själva guiden men lämnar en bild av gamla resultatet och ett av det nya, så man ändå kan se förbättringen och vad man valde att göra annorlunda =)

2010-05-21 @ 13:26:49
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0