Cotton Pads

Såg att Linda hade provat Apolivas bomullsrondeller och dom var tydligen helt värdelösa.

Själv har jag i flera år använt de där dyra som finns på Kicks och Åhlens, dom är ju oslagbara. Rejäla som inte luddar elller nånting. Men så är dom ju dyra också, 20 spänn för en rulle.
Det var först för några veckor sen, då det var kris, som jag insåg att jag kanske kan nöja mig med de som finns på Ica. Då hittade jag de från Topz. Kostar ca 13 kr rullen tror jag och de har en sida som är sådär lite kraftigare och en vanlig, perfekt till ansiktsvattnet. Dom är mina nya favoriter.
Sen blev det kris igen och jag gick till närmaste Ica men så fanns bara Euroshoppers så de fick duga... Trodde dom skulle vara hemska att använda men tänka sig att dom faktiskt dög dom med. Visst var de från Topz bättre men för att kosta 6.50.- eller vad det nu var så var de från Euroshopper faktiskt dugliga.

Haha vilket konstigt inlägg! Detta intresserar väl ingen!? =P

Men jag själv blev lite nyfiken på vilket märke ni använder på era cottonpads.
Så vilka föredrar du? =) Vilka som helst eller några speciella som är bättre än alla andra?


Kommentarer
Postat av: Martina

Köper dom på dollarstore jag. 10:- för två rullar. Hur bra som helst =)

2010-05-13 @ 16:36:00
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Får kika på det sen när den kommer ut :) H&M hade ju ett som var i den färgen jag vill ha, men den tog slut direkt. Hann ju inte ens blinka haha.

2010-05-13 @ 19:39:27
URL: http://candis.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :D ja de gör de verkligen. Och skönt att kunna ta med sig en palett, som inte är så stor, och ändå ha alla möjliga färger med sig :D både diskreta och skrikia. Åhh längtar tills den neutrala kommer ut där hos Kosmetikan. Billigast som jag sett än så länge.

2010-05-13 @ 19:43:16
URL: http://candis.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Haha nu blir de massa inlägg :D hihi tack.

2010-05-13 @ 19:43:57
URL: http://candis.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Haha ingen fara, som jag skrev i inlägget så är det ju ingen orginell sminkning. Har svårt att tro att en hobby eller professionell sminkös aldrig gjort den även fast de inte är 100% likadana. Jag menar isåfall har jag härmat många andra om det skulle vara så ^^

2010-05-13 @ 19:51:33
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag köper mina på Lidl, de luddar inte alls för mig och har en bra yta =)

2010-05-15 @ 00:10:51
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0