Vilken färg?

Åh vet ni vad jag kom att tänka på nu?
-Under hökens alla vingar!
-Vilken färg?
Vilken härlig lek det var... måste absolut köras i sommar! =D

Uttråkad sjukling som jag är sitter jag och leker med lite olika nagellack. Känner för lite upppiggande färg. =)
Det är jättekul att exprimentera och lägga olika lack ovanpå varandra. Idag har jag lagt två lager av ett korallrosa cremelack och sedan ett lager av ett annat lack över. Nu funderar jag på vilket som är snyggast...

                          ♦Först är det ett skirt ljusrosa lack(sjukt ojämnt, tyvärr).
                          ♦Sen är det ett beige-guld-aktigt med metalliskt skimmer.
                          ♦På den tredje är det ett ljust lack som skimrar i vitt och rosa.

                      Eller så kör jag bara på orginalfärgen. ;) Fast det är väl lite tråkigt!
                                   Ska fundera ett tag och fixa resten sen. =)


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

"Under hökens alla vingar", vi sa "under hökens vingar kom" :) hehe Lite kul att se hur olika samma lek är runt om här i landet.

2010-03-18 @ 18:31:55
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0